czwartek, 24 listopada 2011

chwalę się - projekt zeszyt (nr 8)

W nawale zajęć znalazłam w końcu chwilkę, aby zrobić zdjęcia na szybko i pokazać co stworzyłyśmy w ramach Projekt Zeszyt II na http://michelle.schowek.net/

Zeszyt w całek okazałości:
 Rozczuliła mnie strona...
z Rosyjskiej książki:
 Zachwyciła mnie strona z... jak się nazywa to takie z tymi trójkątami? :)
 Moja ulubiona strona, obszyta na obrzeżach:
 Krople sunące  we wszystkich kierunkach:
 Jeden z fragmentów serwetkowych:
 Stempelki, pieczątki itp:
 Moja strona miała zielone trzmiele:

Jelonek już zdążył zagościć na niebiesko-srebrzystej stronie i czeka na dalsze zabiegi upiększające:

 Placki ziemniaczane  na pewno będą smaczne:
 I jeszcze jedno stemplowanie:

Czekam więc na Projekt Zeszyt III!!

Oczywiście stron jest duuuużo więcej :) Ale nie zdążyłabym pokazać wszystkich - bo tak na prawdę wszystkie są super!

2 komentarze:

  1. Piękny zeszyt, cudowne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj rany jakie fantastyczne te stemple! genialny efekt a trzmiele rozkoszne ;)

    OdpowiedzUsuń